رادیو

رادیو هوای زندگی با حضور دکتر افشین طباطبایی(اثرات بداخلاقی و بدخلقی)

Radio-mic-image-Drtabatabaie
نوشته شده توسط تیم محتوایی

اثرات بداخلاقی و بدخلقی

برنامه هوای زندگی، هر هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ از رادیو اصفهان پخش می شود. دکتر افشین طباطبایی کارشناس مهمان برنامه است. این برنامه در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۴ با حضور دکتر افشین طباطبایی، کارشناس مسایل خانوادگی از صدای مرکز اصفهان پخش به طور زنده روی آنتن رفت. در این برنامه اثرات بداخلاقی و بدخلقی در خانواده از زبان کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در برنامه هوای زندگی گزارش‌هایی توسط گروه تولید رادیو اصفهان نیر تهیه می‌شود که گزارش‌ها هم توسط کارشناس حاضر در برنامه تحلیل می‌شود. در برنامه هوای زندگی با توجه به زمان برنامه سعی می‌شود پاسخ‌های مناسبی به پرسش‌های مطرح شده مخاطبان ارائه شود. پیرو صحبت های دکتر طباطبایی،اخلاق بد و بد خلقی باعث می‌شود که ناامنی در خانواده بوجود بیاید. البته نا امنی روانی، صدای بلند، ایجاد تنش در منزل و …

 

ابزار قدرت یکی از دست آویزهای نوع بشر میباشد برای سلطه جویی در دیگران، که در لایه های مختلف جامعه می‌توان آن را دید. از جمله در خانواده که در همه ی دنیا هم رایج است. چه سلطه مرد بر زن و چه سلطه زن بر مرد. ابزار قدرت هم المان و مولفه های مختلف دارد. از جمله فیزیکی، کلامی و … که سلطه جویی به صورت کلامی از نوع فراوان تری می باشد. نمونه های آن استفاده از واژه ها، تحقیر کردن، توهین کردن و فضای خانه را مسموم کردن، تمسخر کردن و فردمقابل را که همسرشان هست را جوری کوچک کنند و تحقیر کنند. که در راستای برتری جویی پیدا کردن می باشند. که در این جور موارد شخص به دنبال اعمال قدرت می‌باشد. اما جالب است بدانید که این نوع رفتار اعمال قدرت حساب نمی‌شود. البته بین اعمال قدرت و زور تفاوتی هست.

 

راهکارهای مناسب زندگی در رادیو اصفهان

رادیو اصفهان برنامه ای را با عنوان هوای زندگی با موضوع مشاوره در ارتباط با مسائل خانواده تهیه و پخش می کند. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در برنامه هوای زندگی مخاطبان، علاوه بر آموزش از طریق تحلیل گزارش های از قبل تهیه شده، می توانند از طریق تماس تلفنی به صورت زنده با كارشناس برنامه ارتباط برقرار كنند و مشاوره های لازم در ارتباط با مسائل و مشکلات خانوادگی را دریافت کنند.

 

درباره نویسنده

تیم محتوایی

گیک شماره دو، بیشتر اتوموبیل و اتومبیل رانی + الکترونیک و رباتیک.

دیدگاهتان را بنویسید