رادیو

رادیو شب های روشن با حضور دکتر طباطبایی(رابطه با خانواده همسر)

برنامه رادیویی شبهای روشن - دکتر طباطبایی
نوشته شده توسط تیم محتوایی

رابطه با خانواده همسر

برنامه رادیویی شب‌های روشن هر هفته یکشنبه تا چهارشنبه از رادیو اصفهان پخش می‌شود. در این قسمت دکتر افشین طباطبایی مهمان کارشناس این برنامه رادیو اصفهان است. در این برنامه رادیویی شب‌های روشن که در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۹۴ اجرا شده است، دکتر افشین طباطبایی درباره‌ی رابطه با خانواده همسر و اهمیت آن صحبت می‌کند و به سوالات برخی شنودگان هم پاسخ می‌دهد.

امن ترین جای دنیا کانون خانواده است.کانون خانواده ریشه های مختلف دارد, رابطه بین زن و مرد و در مرحله دوم رابطه با خانواده های دوطرف هست خانواده زن و خانواده شوهر. بعد از ازدواج و پیوند زناشویی, زن و مرد وظیفه دارند به غیر از ارتباط با خانواده خود با خانواده همسرشان نیز ارتباط معقول و مقبولی داشته باشند. گرچه ممکن است این امر آسان نباشد ولی از آن جایی که در تسهیل رابطه زن و مرد و قوام کانون زناشویی شان موثر می باشد باید تلاش کنند که با خانواده همسر خود ارتباط موثری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در برنامه شب های روشن مخاطبان، علاوه بر آموزش از طریق تحلیل گزارش های از قبل تهیه شده، می توانند از طریق تماس تلفنی به صورت زنده با كارشناس برنامه ارتباط برقرار كنند و مشاوره های لازم در ارتباط با مسائل و مشکلات خانوادگی را دریافت کنند.

درباره نویسنده

تیم محتوایی

گیک شماره دو، بیشتر اتوموبیل و اتومبیل رانی + الکترونیک و رباتیک.

دیدگاهتان را بنویسید