افشین طباطبایی نویسنده و پژوهشگر حوزه مسایل خانوادگی

افشین طباطبایی

«درباره افشین طباطبایی»

 

سیدافشین محمدباقرطباطبایی متولد ۱۳۴۰ تهران

نویسنده و پژوهشگر مسایل اجتماعی

نویسنده بیش از ۱۷ کتاب

پژوهشگرمعضلات اجتماعی 

سخنران برجسته ایران زمین

نامزد جشنواره­ ادبی مهرگان

بنیانگذار سایت فرهنگی آموزشی مدیر ذهن

۳۷ سال پیشینه­ فعالیت‌های تخصصی ورزشی

۲۹ سال سابقه­ مربی­گری هنرهای رزمی(دان ۷)

حضور در برنامه‌­های صدا و سیما به‌عنوان کارشناس

بنیانگذار موسسه آموزشی دانشجو کیت (در سال ۱۳۶۰)

بنیانگذار سایت آموزشی و مجله اینترنتی: modirezehn

مشاور ارشد سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات و اتاق فکرهای مختلف

شرکت در بیش از ۷۷ تورنمنت ورزشی و سمینار علمی (۳۷ خارجی)

نویسنده بیش از ۱۸۸۰ مقاله­ در روزنامه­‌های کثیرالانتشار در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴

مصاحبه با خبرگزاری‌های رسانه‌ه­ای دولتی: ایرنا – ایسنا – ایبنا – قدس و…

 

افشین طباطبایی نویسنده، سخنران، پژوهشگر، مسائل اجتماعی – روانشناختی – ناهنجاری‌های اجتماعی و جوانان با بیش از ربع قرن تجربه عملی است.او مدیر و بنیانگذار موسسه «مدیر ذهن» می‌باشد و در حال حاضر بیشتر وقت خود را صرف پژوهش، آموزش، سخنرانی، مشاوره با ارگان‌ها، سازمان‌ها، برپایی سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مختلف به‌طورخاص: تحکیم روابط خانوادگی، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، مثبت‌اندیشی عمل گرا، خشونت‌های اجتماعی، تحلیل رفتار متقابل می‌کند.

 


حوزه فعالیت افشین طباطبایی


ایراد صدها سخنرانی در همایش‌ها، سمینارها، مجامع، انجمن‌ها، سازمان­‌های دولتی و… ­به مناسبت‌های مختلف در موضوعات: ­اجتماعی، روان­شناسی، اخلاقی، فرهنگی و…­ از سال ۱۳۶۰ تاکنون. برگزاری کارگاه و سمینارهای تخصصی سعادت مثبت‌­اندیشی، انرژی لحظه‌­ها، تحلیل رفتار متقابل، مهارت‌های زندگی، خانواده سالم، مدیریت استرس، مدیریت بحران، راه‌­های مهار خشم، خشونت‌های خانوادگی و… مدرس آکادمی ورزش و جوانان.

 

مربی مثبت‌اندیشی و مشاوره

استفاده از مهارت‌­های ذهنی ذن و تکنیک‌های ویژه­ مارشال آرتز (کاراته) در درمان ناتوانی­‌های روانی از قبیل: خشم – ترس – اضطراب – یاس – نفرت – بدبینی – استرس – ضعف اعتماد به‌نفس – خودشناسی – خودباوری

 

نویسنده­ مقاله در روزنامه‌ها و مجلات

آرمان، آفتاب، ایران، اطلاعات، جام­ جم، جوان، کیهان، قدس، نسل­ فردا، همشهری و…ارایه مقالات پژوهشی اجتماعی و روان­شناسی درمجلات کثیرالانتشار مثل: موفقیت. مصاحبه با نشریات، خبرگزاری‌ها و… درباره:­ مسایل اجتماعی و روان­شناختی. شرکت در انجمن‌­های مختلف نقد مسایل اجتماعی و فرهنگی به­ عنوان مدرس، پژوهشگر و نویسنده.

 

مدیریت ذهن و روان

*رهایی از احساس یاس و ناکامی
*غلبه بر کمرویی و تقویت خودباوری
*تحلیل رفتار متقابل(شناخت خود و دیگران)
*فنون مذاکره و مهارت کلام
*فن بیان و سخنوری
*تعامل و مدیریت استرس
*و …

 

مهارت‌های زندگی

*کسب هفت مهارت زندگی
*مدیریت آسیب‌ها و معضلات اجتماعی
*آسیبهای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت
*تفریحات سالم در کانون خانواده
*تحکیم و استحکام روابط زناشویی
*الگوی زندگی اسلامی در خانواده
*چگونگی روابط مشروع دختران و پسران
*و …

 

دیدگاه مثبت اندیشی افشین طباطبایی نگاهي نو و تازه را پايه‌گذاري کرده وب سایت دکتر طباطبایی دات آی آر متعلق به افشین طباطبایی است. مطالبی که در این سایت منتشر می شوند، علاوه بر موارد علمی و نظریه‌های روانشناسی و اجتماعی بسیاری از آن‌ها صرفا نظرات شخصی افشین طباطبایی است. افشین طباطبایی بیش از ۱۷ کتاب نوشته است که ۱۳ جلد آن‌ها تاکنون چاپ شده و مابقی در اداره ارشاد بوده یا در دست ناشر می‌باشند.

 

 

تعهدات کاربران به سایت

۱-خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانونی خواهد داشت، هيچ فرد حقيقی، حقوقی يا سايت دیگری به‌هيچ عنوان نمی‌تواند از اطلاعات موجود در این سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافیک در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويس‌ها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد؛ لازم است قبلا به ما اطلاع دهید. استفاده از محتويات سايت دکتر‌طباطبایی برای سايت‌ها و وبلاگ‌های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع يا آدرس سايت یا لینک فعال به منبع اصلی مجاز می‌باشد.

۲- شما به‌عنوان کاربر سایت دکترطباطبایی متعهد می‌شوید که به نظرات افشین طباطبایی احترام گذاشته و چنانچه با آن مخالف هستید در قسمت نظرات که زیر هر پست آمده است نظر خود را ثبت کنید.

۳- شما به سایت دکترطباطبایی اطمینان می‌دهید که هیچ گونه تلاشی جهت دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی‌هایی که تعمدا به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده‌اند انجام نخواهید داد.

۴- شما متعهد می‌شوید که از سایت دکترطباطبایی به‌گونه‌ای استفاده نخواهید کرد که باعث آسیب، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود.

۵- شما به سایت دکترطباطبایی این اطمینان را می‌دهید که از این سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر‌خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران یا شرایط استفاده از سایت دکترطباطبایی می‌باشد استفاده نخواهید کرد.

۶- وب سایت دکترطباطبایی این حق را برای خود محفوظ نگه می‌دارد که محتویات ارسال شده در بخش‌های عمومی را مرور و هرگونه موارد نامناسب و غیر اخلاقی را حذف نماید.

۷- این توافق‌نامه تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران مقرر می‌گردد و به معنی توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از وب سایت دکترطباطبایی خواهد بود.

 

 

تعهدات سایت دکترطباطبایی به کاربران

۱- وب سایت دکترطباطبایی به شما این اطمینان را می‌دهد، که نسبت به تمامی تعهداتی که در سایت، آن‌ها را ذکر کرده است عمل خواهد کرد.

۲- وب سایت دکترطباطبایی به شما اطمینان میدهد که به تمامی اطلاعات شخصی و پیام های خصوصی شما احترام گذاشته و آن‌ها را نزد خود محفوظ نگه می‌دارد.

۳- وب سایت دکترطباطبایی متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در رسیدن به این هدف با استفاده از تکنولوژی‌های مورد نیاز برای مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت اقدام کند. شما با استفاده از سایت دکتر طباطبایی رضایت خود را از سایت نشان می‌دهید.

 

 


تماس با افشین طباطبایی


آدرس دفتر استاد افشین طباطبایی در اصفهان، خیابان چهارباغ‌بالا، مجتمع پارک، ورودی ۴ ، طبقه سوم، انتهای راهرو سمت راست میباشد. جهت رزو وقت برای ملاقات با استاد افشین طباطبایی از شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۲۰۱۶۳ استفاده کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

23 دیدگاه

  • جناب آقای طباطبایی، استاد بزرگ از زحماتتون ممنونم. واقعا در چالش بزرگی که من و همسرم بودیم، شما مانند فرشته نجات ظاهر شدید. نمیدانم چطور باید تشکر کنم، همین چند جلسه‌ای که خدمت رسیدیم، تمرین‌هایی که به من و همسرم دادید باعث شد تا دوباره کانون گرم زندگی را تجربه کنیم.
    یک دنیا ممنونم

  • درود بر شرف اينً مرد بزرك اين انسان حكيم وشريف ايشون يكي از خاص ترين و متعهدترينها در حوزه كار روانپزشكي هستند امروز با يك تماس با ايشون دريافتم هنوز هم هستند انسانهايي با ريشه و اصيل و متهعد كه نجات روح انسانها برايشان در اولويت است و پول نقش بيرنكي در ايين و مرامشان دارد بايد به چنين مرداني بزرك و باغيرت با افتخار و غرور باليد

  • با سلام
    خواستم از این طریق اعلام کنم که من دو‌جلسه خدمت استاد مشاوره گرفتم، بسیار منطقی به حرف‌های من گوش دادند و کمک کردند که از استیصال خارج شوم. واقعا زحمات استاد را باید قدر بدانیم.

  • خدا را شاكرم كه هنوز ميتوتن از اساتيدي همچون دكتر طباطبايي استفاده كرد و از خدا براي شما طول عمر خواستارم تا ساليان سال سايه پر مهر شما بالاي سر جوانان اين اب وخاك گسترده باشد.
    منون از زحمات شما

  • استاد عزیزم
    گرمای حضورتون، دلنشینی کلامتون، روشنای اندیشه هاتون، و گیرایی وجود مثبتتون رو شاکرم. سلامتی و طول عمر باعزت از خداوند متعال براتون خواهانم.
    معترفم که قطعه ی گمشده ی وجود من، با کمک شما پیدا و در جای خود کم کم باز نشانی میشه….

  • با حضور در جلسات ایشان ، توانستم آنچه که مدتها در جستجوی آن بودم و نمی یافتم را بیابم
    و آن چیزی نیست جز خودباوری….
    امیدوارم تا مادامیکه عمری هست ، بتوانم بعنوان یک شاگرد ، در خدمتشان باشم و بیاموزم ….

  • هیچوقت روز اولی که ایشون رودیدم وآرامشی عمیق که به من دادند روفراموش نمیکنم وخداروهزاران بارشکر کردم برای آشناییم با دکتر چون مثل فرشته نجات چراغ روشنایی به دست من دادند دراین مسیر تاریک وسخت زندگی تا درست قدم بردارم وببینم زیبایی های زندگی رووخیلی خوشحالم که درکلاسهاشون شرکت کردم عالی بود تاابد مدیونشونم

  • در این مدت توانستم از در کنار دکتر طباطبایی بودن و درسهاو پندهای آموزندشون به شناخت درون خودم برسم و این بهترین و تاثیر گزارترین آموزش زندگیم بود.
    وخوشحالم‌ که امثال من میتونن از وجوداین استاد بزرگوار بهره مند شوند. استاد سایتون بر سرما مستدام

  • اشنايي بادكترطباطبايي يكي از بهترين وفراموش نشدني ترين اتفاقات زندگي اخير من بودوهست،وجودايشون باعث شجاعت وقويترشدنم شد ، شركت دردورهمي ك اخرهرهفته برگزارميشه ن تنها اشنايي باانسانهاي خوب بلكه از وجود واطلاعات عااااالي و راهنمايي هاي ايشون بهره مندبشم ،خيلي ممنونم ازخدا ك شخص شريف ومتعهد واصيل مثل ايشون درزندگي من هست

  • باهم بودن احساس ارزشمندی را بالا می برد
    برقراری ارتباط با دیگران یکی از مهمترین موضوعات زندگی ماست! شاید با این موضوع زیاد موافق نباشید، من خودم قبلا موافق همین موضوع بودم و می‌گفتم روابط که اصلا مهم نیست، حتی دیگران هم اصلا اهمیتی ندارند، یعنی اینقدر ذهنم خراب بود و اصلاً متوجه این موضوع مهم نبودم تا درکی برای من باز شد و آرام آرام متوجه شدم که دیگران و ارتباط با آنها موضوعی بسیار مهم است و به اهمیت ارتباط با دیگران پی بردم ، دکتر طباطبایی در محافل دورهمی مانند رهبر ارکست تجارب و دانش ارزنده خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار شرکت کنندگان در دورهمی قرار میدهد و با ایجاد ارتباطات صمیمی و محترمانه در دورهمی های هفتگی ، محیطی را فراهم دیده که دیگر نیازی نیست که هر فردی بخواهد یک موضوع را خودش چند باره تجربه و یا تحمل کند از آنجا که من همراه با تمام اعضاء خانواده ام در جمع دورهمی ها شرکت میکنیم احساس دلگرمی بیشتری میکنیم ، نسل قدیم تر از ما افراد شادتری بودند چون بیشتر حواسشان به گروه و جمع بودنشان بود و همیشه دور هم جمع می‌شدند ، یک غذای ساده ولی دورهمی بسیار بیشتر به دل آدم میچسبد تا یک غذای عالی ولی به تنهایی ، بهتر است خود را در معرض جمع های بی‌ریا و صمیمی قرار دهیم تا ببینیم چقدر حس و حال بهتری نسبت به قبل خواهیم داشت.

    • هر انسانی دارای انرژی ذهنی منحصر به‌فردی است. همانگونه که خودش منحصر به‌فرد است وقتی به بهانه‌ای دور هم جمع می‌شویم از ترکیب انرژی‌های فردی یک چرخه قدرتمند سینرژی پدید می‌آید که همه حاضران از آن بهره می‌برند.
      نظرات سازنده دقیق و کامل شما و وجود خودتان نمونه یکی از همین منابع ناب و اصیل و ارزشمند انسانی است.
      از محبت‌تان متشکرم

  • استاد طباطبایی از تمام زحمات و لطف شما ممنونم..با حضور در جلسات و همایش های شما دید وسیع تری در زندگی پیدا کردم، با تمام مشکلات زندگیم کنار اومدم و از شما انرژی مثبت فراوانی جذب میکنم.. مثل پدری مهربان کنار همه ما هستین.. سپاسگذارم از لطفتون استاد ارجمندم.. مانا و سلامت باشین

  • استاد عزیزم
    خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم و جلسات و کلاس های شمارو شرکت کردم انرژی بالاتون و صحبت های شما تو دورهمی ها و کلاس ها به ادم امید و انگیزه میده ..♡♡چیز های زیادی ازتون یاد گرفتم واقعا ممنون

  • یادمه بار اول که برای مشاوره به دفتر استاد طباطبایی رفتم،چقدر حالم بد بود والان بعد از چند ماه با مشاوره هایی که از ایشون گرفتم و با شرکت در دورهمی ها و کلاس های تحلیل رفتار ،نگاهم به زندگی تغییر کرد و الان چقدر حالم خوبه
    پیشنهاد میکنم از وجود استاد و برنامه هایی که دارند استفاده کنید

  • با سلام
    برای من آشنایی با استاد طباطبایی یکی از بهترین اتفاقات زندگی من بود و باعث یادگیری خیلی درسها مثل خودباوری و شجاعت داشتن شد . از آشنایی با ایشان جزو افتخارات من هست و امیدوارم تا عمر دارم ، از ایشان بیاموزم .

  • با سلام
    برای من آشنایی با استاد طباطبایی یکی از بهترین اتفاقات زندگی من بود و باعث یادگیری خیلی درسها مثل خودباوری و شجاعت داشتن شد . از آشنایی با ایشان جزو افتخارات من هست و امیدوارم تا عمر دارم ، از ایشان بیاموزم .

  • من از دورهمی هایی که هر هفته برگزار می‌کنید با شما آشنا شدم. همه ما به دلایل مختلف در این روزها و حتی سالها دچار افسردگی ذهنی شدیم ولی شما چنان انرژی مثبتی با کلامتون و صحبت هاتون بهمون میدید که دوباره با انرژی شروع میکنیم. من تا به حال چند جلسه خصوصی هم پیش شما مشاوره اومدم و راهکارهایی که بهم دادید واقعا در برخوردم با خانوادم و دوستام تاثیرگذار بوده امیدوارم من از پسش برمیام و بتونم دستورالعمل های شما رو به بهترین شکل انجام بدم
    مرسی که هستید

  • بسیار عالی هستید به خاطر اینکه مشاوره هایی که میدید صرفا با اصول روانشناسی و فرمول های اون نیست و تجربه و در نظر گرفتن مسائل دیگراز جمله مسائل اجتماعی جایگاه ویژه ای در جلسات مشاوره داره

  • بسم تعالی
    من در کلاس های تعلیل رفتار متقابل جناب دکتر طباطبایی شرکت کردم و باعث شد دیدگاهی نو به زندگی پیدا کنم.
    کلاس هایشان عالی است و من خوش شانس بودم که با ایشان آشنا شدم.

  • با توجه به پیچیدگیهای زندگی امروزه پیشنهاد میکنم از دورهمی های استاد طباطبایی که در کاهش استرس مؤثر است و همچنین کلاسهای تحلیل رفتار که راهگشای زندگیتان می‌تواند باشد استفاده کنید