رادیو

رادیو هوای زندگی با حضور دکتر طباطبایی(موضوع خشم و عصبانیت)

برنامه رادیویی خانواده همسران - دکتر طباطبایی
نوشته شده توسط افشین طباطبایی

 خشم و عصبانیت

برنامه هوای زندگی، هر هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ از رادیو اصفهان پخش می شود. این برنامه در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۴ با حضور دکتر افشین طباطبایی، کارشناس مسایل خانوادگی از صدای مرکز اصفهان پخش به طور زنده روی آنتن رفت. در این برنامه دکتر افشین طباطبایی به عنوان کارشناس خانواده در زمینه خشم و عصبانیت صحبت میکند.

ازنشانه های خشم و عصبانیت می توان به سرزنش, تحقیر, داد و بیداد در کانون خانواده اشاره کرد. ما نمیتوانیم بگوییم که کسی عصبانی نمیشود، مهم این است که راه مدیریت خشم را بیاموزیم.همه ی انسان ها دچار عصبانیت می شوند, ولی مهم اینست که ما راه مهار کردن و مدیریت آن را یاد بگیریم, مثل همه کارهای دیگر که میتوانیم مدیریتشان کنیم و مهار کنیم و از این دام شیطانی رها شویم.

در برنامه هوای زندگی گزارش‌هایی توسط گروه تولید رادیو اصفهان نیر تهیه می‌شود که گزارش‌ها هم توسط کارشناس حاضر در برنامه تحلیل می‌شود. در برنامه هوای زندگی با توجه به زمان برنامه سعی می‌شود پاسخ‌های مناسبی به پرسش‌های مطرح شده مخاطبان ارائه شود.

 

راهکارهای مناسب زندگی در رادیو اصفهان

رادیو اصفهان برنامه ای را با عنوان هوای زندگی با موضوع مشاوره در ارتباط با مسائل خانواده تهیه و پخش می کند. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در برنامه هوای زندگی مخاطبان، علاوه بر آموزش از طریق تحلیل گزارش های از قبل تهیه شده، می توانند از طریق تماس تلفنی به صورت زنده با كارشناس برنامه ارتباط برقرار كنند و مشاوره های لازم در ارتباط با مسائل و مشکلات خانوادگی را دریافت کنند.

 

درباره نویسنده

افشین طباطبایی

افشین محمدباقر طباطبایی. نویسنده و پژوهشگر مسائل اجتماعی - روانشناختی - مشکلات جوانان. مربی مثبت‌اندیشی. شعار او این است: رهبر ارکستر زندگی خود باشید

دیدگاهتان را بنویسید