رادیو

رادیو هوای زندگی با حضور دکتر طباطبایی ( ضرورت آراستگی همسر در محیط منزل )

Radio-mic-image-Drtabatabaie
نوشته شده توسط تیم محتوایی

رادیو هوای زندگی با حضور دکتر طباطبایی ( ضرورت آراستگی همسر در محیط منزل )

برنامه هوای زندگی، هر هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ از رادیو اصفهان پخش می شود. دکتر افشین طباطبایی کارشناس مهمان برنامه است. این برنامه در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۴ با حضور دکتر افشین طباطبایی، کارشناس مسایل خانوادگی از صدای مرکز اصفهان پخش به طور زنده روی آنتن رفت. در این برنامه ضرورت آراستگی و پاکیزگی در محیط منزل از زبان کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در برنامه هوای زندگی گزارش‌هایی توسط گروه تولید رادیو اصفهان نیر تهیه می‌شود که گزارش‌ها هم توسط کارشناس حاضر در برنامه تحلیل می‌شود. در برنامه هوای زندگی با توجه به زمان برنامه سعی می‌شود پاسخ‌های مناسبی به پرسش‌های مطرح شده مخاطبان ارائه شود. پیرو صحبت های دکتر طباطبایی، پیوند بین زن و شوهر باید در حال مستحکم شدن باید باشد. همانطور که زیبایی از ویژگی های خداوند است، انسان و خصوصا زن و شوهر بایستی که نظم و آراستگی را رعایت کنند.

مساله این است که ما دلمان میخواهد در مقابل دیگران خوب جلوه کنیم، با ظاهر آراسته و ارزنده ظاهر بشویم و اگر مهمان بیاید منزل مان، جلوی او بلند و کوتاه میشویم و از چیزی کم نمیگذاریم، ولی در جلوی اعضای خانواده و فرزندان، معمولا اینطور عمل نمیکنیم. پلشت و زشت بودن کار ساده ای است ولی زیبا بودن و آراسته بودن کار سختی است. همانطور که برای رسیدگی به یک گلدان مداوم حواسمان به آن است و در مواقع مشخص به آن آب می دهیم، به آراستگی خودمان هم باید رسیدگی کنیم.

راهکارهای مناسب زندگی در رادیو اصفهان

رادیو اصفهان برنامه ای را با عنوان هوای زندگی با موضوع مشاوره در ارتباط با مسائل خانواده تهیه و پخش می کند. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در برنامه هوای زندگی مخاطبان، علاوه بر آموزش از طریق تحلیل گزارش های از قبل تهیه شده، می توانند از طریق تماس تلفنی به صورت زنده با كارشناس برنامه ارتباط برقرار كنند و مشاوره های لازم در ارتباط با مسائل و مشکلات خانوادگی را دریافت کنند.

 

درباره نویسنده

تیم محتوایی

گیک شماره دو، بیشتر اتوموبیل و اتومبیل رانی + الکترونیک و رباتیک.

دیدگاهتان را بنویسید